lugn långfredag

Har inte gjort så jättemycket idag. Vart hos bror med nycklar, svarat på 8 frågor av 137 (!), sett på tv, åte grillat för första gången i år, vart hos mormor, städat iordning på rummet, tvättat, kör mor till hennes vän i Bfors.
Blir en lugn kväll, en tidig kväll, ska upp tidigt imorgon, för klockan 06:45 går bilen mot Ktown. Ska spela match med RIK, en internmatch, skulle egentligen ha mött ett "riktigt" motståndarlag, men de kunde inte, så det blir en internmatch. Jag vill vara med dels för att det är roligt att spela match och dels för att jag inte har varit med så mycket på träningarna där uppe, så vill visa att jag kan spela boll. Får hoppas att jag kan bete mig imorgon då och spela relativt bra iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback