solig söndag, snart sälen

Vaknade klockan 8 av ett tomt sms från moster. Är trött. Inte bakfull, trött. Bara amatörer blir bakfulla ;) Men inne i dimman igår var jag allt. Och de var roligt där måste jag säga. Jätteroligt. Grillning hos Frida med en några andra privilegierade, Sanna skötte sig bra som grillmaster måste jag säga. Sen var det dans och tjat och skratt på nöjes till klockan 2, efter det lite nattmat och sen hemåt.

Söndag idag då, är en solig dag, härligt. 10 kommer mamma och pappa och sen ska vi mot nordligare breddgrader, ska till Sälen. Börjat dagen med Nalle Puh och nu Kalle Anka. Hur gammal jag är? snart 21.

Nej ska väl ta tag i disken så inte sambon har disk att göra det första hon kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback