rabies from the dogs of love

Idag så har det varit föreläsning på skolan. Sen ett kort möte med gruppen och sedan var det hemfärd. Har åte lunch nu, blev fruktsallad, gott, vindruvor, hallon, jordgubbar, kiwi, äpple och banan. Ska snart hoppa i joggingkläderna, ska se om det går bättre idag, missar ju träningen imorgon och på måndag med pga jobb, men prioterar jobbet nu, så länge jag har det. Så det blir att springa själv. Halsen känns bättre idag med och så ska jag ha på skavsårsplåster, sen är jag fit for fight.

Just de, de var ju Kramas årsmöte i tisdags, jag blev med i Sexmästeriet tillsammans med Jennifer. Vi ska hjälpa sexmästaren David med diverse saker när det vankas olika tillställningar antar jag.

Mer idag blir jogging, som sagt, och sen grupparbete nere på stan. Så nu blir det att springa iväg en liten sväng =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback