they call me the wild rose, but why i don't know

Har pluggat lite på tentan, har fått lite text på första delen av provet, fast det är mest en massa osammanhängande meningar och tankar, men bättre än inget iaf
Fixat med csn också
Och så har jag jobbat, lärde mig norgefakturor, aldrig fel. Hade dock en hel del hjälp, och de var tur det, annars hade jag väl vart kvar på jobbet fortfarande....
Så resten av veckan blir det plugg och jobb, ska se om jag hinner iväg till en dr med, för nu är jag trött på halsen och tänker ta i med hårdhandskarna, dvs åka till doktorn. Men kommer säkert bli som vanligt, inget fel på mig, det kommer gå över så småningom, men ja vill ju ha bort det nu, vill träna träna träna !!

Nåja, de får bli som de blir. Ska hemåt i helgen iaf, fira H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback