en liten onsdag i mitt liv

Idag var det ingen skola, men satt och pluggade på min orginaltext, förstår denna lite mer än förra, success.
Sen så städade Malin lägenheten, så jag hjälpte till och diskade. Sen var det dags för jobb. Gjorde ungefär samma sak som igår. Vi var effektiva så slutade en timme tidigare, åkte då hemåt och lagade middag med Malin, blev hamburgare, aldrig fel. Sen var det lite plugg med texten igen och nu sitter jag här. Känns som om jag börjar bli lite förkyld också, tungt huvud och lite ont i halsen. Kan bero på att jag cyklar till jobbet, blir både varm och kall då, ingen bra kombination.
Ska upp ganska så tidigt imorgon, så det blir en tidig kväll.


Fick en flashback till Italien förut på jobbet, av någon anledning luktade det
samma som det gjorde hemma hos Lucrezia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback