Lazing on a sunny afternoon, And I can't sail my yacht, He's taken everything I've got, All I've got's this sunny afternoon

Sitter på skolan. Min grupp är försvunnen. Eller ja, vi jobbar ju på olika delar av arbetet, så de andra har åkt hem för att plugga mer hemma. Jag ska nog med snart hemåt, eller om jag stannar kvar och skriver lite mer, det lär märkas. Måste ner till stan med, inhandla lite saker på apoteket av alla ställen. Min ben protesterar idag, speciellt i trappor, så kan man ju inte ha det.

Just de, har gjort en ny kategori här på bloggen som heter "Sofia berättar", har inte fått in allt som jag har på bloggen, men något säger mig att den kommer att fyllas relativt snabbt ;)

Nej nu blir det att skriva lite mer om Donken och Max.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finally gör du som jag säger köp Volatren T gel, måste va NSAID preparat.

2009-06-02 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback