Something beautiful will come your way

Just nu känns fredag så himla avlägset...Vill bara att arbetet ska vara klart och jag inte behöver tänka på skolan förren i Augusti igen. Har ångest över arbetet. Sitter och bara glor in i mitt dokument, skrivs inget alls. Imorgon är det möte igen, ångest inför det med. Längtar till fredag, eller ja, vi kan ju säga lördag, ska hem på lördag. Träffa Emlan och Robin. Har inte träffat Robin på......är det två år? Sist vi såg var jag rätt glad i hatten så att säga och försökte spela Guitar Hero hemma hos honom på en efterfest. Och nu bor jag i Ktown och han ska bli pappa, ja det händer då saker. Så det ska bli skoj att träffa Sär-Robin igen ;) Sen är det kalas och sådana trevligheter hemma på söndag och fotbollsmatch. Härligt!
Så jag vill gärna ha helg nu tack och ett G på arbetet. Det vore inte alls fel det ... =)

Nej nu blir det snart träning. Får försöka få ner några ord till på arbetet samtidigt som jag lyssnar sönder RW. Tror dock att det är omöjligt att lyssna sönder hans låtar men =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback