Who's gonna be there after the last angel has flown

Klockan 7:00 imorgon rullar mitt tåg ut från perrongen. Innan klockan 7:00 imorgon ska jag ha; packat, diskat, städat, klippt och målat naglarna, hämtat ut biljett, tagit ut pengar, fixat med ipoden och säkert något mer som jag glömt nu. Hur många tror jag hinner det? Ja inte jag iallafall...blir att prioritera. Så disk, städ och naglarna får vänta. Så prioriterar jag. Nu blir det att peppa lite mer bra musik. Känner mig sjukt peppad inför morgondagen redan nu, det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Daddy

Starta i tid så går allt bra

2009-06-26 @ 22:50:56
Postat av: Queen of Longedland

Angelica,kan du starta i tid och komma i tid?? HM den sida av dig har jag aldrig fått sett, när har du tänkt visa den?!?! Fixa nu så du kan båda hinna va på Resö och med på brännbollsfeste! Menar vem annars ska jag leka full med?!?!

2009-06-27 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback