söndagen som spenderades i gbg

Igår var jag, Emelie, mamma och pappa i Göteborg, eller gtb som en viss fröken Staf säger. Vi kom iväg lite sent eftersom E var lite snurrig ;)
Sprang runt och shoppade lite i 5an först. E gick runt med tröjan ut och in, som sagt, hon var lite snurrig igår.
Sen vid 16 gick vi till The Studio, blev sminkade efter någon timme, sedan fick vi vänta i några timmar till innan det blev fotografering, tur att jag inte har någon större lust att bli modell, för fy vad dumt det kändes, nåja. Sen fick vi vänta i någon mer timme innan vi fick se bilderna och sen var det raka vägen hem. Jag köpte några kort, så nu blir det att leva på nudlar ;) Var roligt att bli sminkad av proffs, jag blev lila runt ögonen.
Var hemma vid 23:00, hade en rolig dag i gbg =)





Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback