Don't call it a comeback Look what I invented here, I thought it was easy They can't take it away from us, the last days of disco

Igår var det skola och jobb.
Det var en lång dag på skolan, inte så van vid det, vår klass är lite bortskämda när det gäller antal timmar i skolan. Klarade tentan, knappt, men jag klarade den. Inte fel alls. Jobbet gick relativt smidigt, lite stress på kvällen, hade ju en playdate med Frida. Eller det var mer en moviedate, vi såg på Snövit och de sju dvärgarna. Första gången jag såg den på hur länge som helst. Kan inte förstå hur den anses vara "barntillåten". Nåja.

Idag har det varit mer skola och sen var jag och Sanna på stan och brände lite pengar. Nu blir det snart jobb igen. Jobbar för Linn idag. Sen måste jag även städa/pack/boka biljett hem/diska. Roligt.





Kommentarer
Postat av: Karin

AGNETTTAAA! =)först facebook och nu blogg vad blir de här! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback