'cause they don't understand how Death or glory becomes just another story

Idag får jag duktighetspoäng. Jag har varit på en joggingtur i ett nyvaket Karlstad. Jag har tvättat två maskiner tvätt. Diskat och bäddat. Handlat lite mat och hämtat paket på Ica. Nu blir det att ta tag i maten innan det blir jobb. Sista jobbpasset denna vecka. För nu kommer snart hemtentan och mitt i den, presentation, i grupp iofs, men ändå. Det blir alltså att plugga järnet. Våga vägra U. Får nog tillbaka analysen också. Den kommer jag ta tillbaka med glädje...eller....nja....hrm...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser ut som ett övergivet litet barn som väntar i kylan på båten med liket som ska begravas i kyrkan, har tom plockat blommor till graven.. Fotograf: Fröken Angelikja Viiithèn november år 1889

2009-10-20 @ 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback