hey girl you are beautiful

fick klart tentan i tid. Kom dock lite sent till jobbet, men det gick bra. Tentan gick inte lika bra. Kompletering, oja. Nåja, nu är den inlämnad och jag kan inte göra något åt det. Gått bra än så länge på jobbet. Peppar musik och glor på sedlar jag ska registrera.
Pratade med das chief om mina arbetstider, jag orkar nämligen inte att jobba 3 dagar i veckan, så kommer gå ner på max 2 dagar i veckan. Vilket innebär att jag kommer kunna spela fotboll igen. Hur underbart som helst, har försakat fotbollen i ett halvår, det känns. Vill spela, och på söndag börjar det igen :)
Blir bio ändå ikväll, hade bestämt mig att inte gå, eftersom jag är liiiite trött, men efter 2 sms från Sofia var jag övertalad, lockade med subway och grejer, hur kan man motstå?

Jag är jäkligt lätt att övertala alltså, som nu, två sms var allt som krävdes, en annan gång, under nollningen på blue moon bar:

Sanna: vi tar alla samma drink
Jag: nja jag ska ta de lugnt idag, så jag hoppar nog över
Sanna: jo du ska också ha en
Jag: Okej då

I rest my case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback