Move while you're watching me dance with the enemy here is my remedy

Har hängt i skolan sedankl 9 imorse med Frida och Sanna. Simon tittade även förbi en sväng. Blev lunch, inte Selma denna gången utan restaurangen. Spännande. Sedan kl 14 har vi suttit i Ägget-huset igen. Frida har skrivit lite på tavlan, att det kanske, eventuellt, typ ska pluggas analys och det är just det vi gör. Jag har kommit en bit på vägne, vet inte om jag är klar eller ej. Ska läsa igenom och se vad jag kan skriva mer. Om de inte blir någon mer kommer jag nog överleva ändå tror jag. Funderar på att springa ner och köpa mig lite gott, bara för att. Denna låten har förövrigt nördats idag. Underbar.


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha! störd bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback