You better leave town if you only wanna knock us Nothing stands the pressure of the clash city rockers

Imorse vaknade jag av att Hitsville UK började spelas och jag var pigg. Tänkte att jag lika gärna kunde gå på föreläsningen och under de första 10 minuterna var jag med i föreläsningen, jag anteckade till och med. Men sen kom tröttheten och oengagemanget som ett brev på posten. Och efter det satt jag mest och bytte arbetstider med Linn och längtade tills det skulle bli lunch, tänkte gå hem vid lunch, men fick dåligt samvete, för vi var så få personer där och sen så hade jag ju varit där från början med. Men det gick bra. Hem och börja med middag och sen åka till jobbet och nu sitter jag här. Trött som få.

Imorgon blir det städa, La Familia kommer ju upp på lördag med lite prylar och liknande. Jag ska försöka hinna färga håret, bränna lite pengar, springa lite ärenden, fixa mat och jobba.



Kommentarer
Postat av: Frida

haha åh segt! jag längtar verkligen efter nästa kurs! och jag har redan lite ångest inför analysen vi ska få tillbaka och den kommande tentan... huuuh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback