With an audience of four, it's not a crowd I have no need for more

Har kommit på vad det är jag ska analysera i mitt arbete. Nu ska jag bara klura ut från vilket perspektiv min internetsida ska analyseras. Ska läsa på lite om dem och sedan bestämma mig. Ska alltså öppna min böcker för första gången denna termin. Skolan har börjat igen, härligt.
Åker hem till Karlstad idag med. Är ju i Åmål och härjar på en fotbollsplan i eftermiddag, då är det lika bra att åka direkt efter matchen. Kommer tillbaka nästa helg igen, då ska jag klippa mig. Underbart.

Denna vecka blir full med skola, plugg, jobb och fotboll. Sen kommer även Mika's nya album till min brevlåda, jag ska på lägenhetsjakt igen, får pengar(!) och förhoppningsvis ett positivt mail.
Blir nog en bra vecka detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback