I'm not afraid Of anything in this world There's nothing you can throw at me That I haven't already heard I'm just trying to find A decent melody A song that I can sing In my own company

Lördagskväll var det kräftskiva i Bengtsfors med förfest hos kusin. Och så roligt jag hade! Var en underbart bra kväll. Förfest med wavin' flag (som jag och Nina kämpade för att få den spelad), vi dansade på en åker, vi gick på en grusväg i de mörkast av skogar, träffade gamla klasskompisar, provade diverse olika solglasögon, dansade, tjatade, skrattade, åt pommes och hamburgare och åkte van.

Några av de mest normala bilder jag har på mobilen från kvällen. Och ja, den bilden på mig, är den mest normala bilden jag har överhuvudtaget på mig själv från lördags. Men måste ju visa upp brillorna, liksom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback