it may be winter outside

med tanke på mitt förra inlägg, som bara handlade om vantar, kan man ju inget annat än att konstatera att jag lever ett väldigt händelserikt liv. Men det ska det bli ändring på i helgen. För nu i helgen händer det massvis med spexiga saker vill jag lova.

Om 25 minuter ska jag möta upp Erika och vi ska äntligen fika på ett fik här i Haga som vi pratat om i månader nu. Ett Elvis-fik, kan ju inte bli fel.
Sen jobbar vi lite på det och efter jobbet är det pizza och Harry Potter 6 med Anna.

Imorgon är det julgransjakt med Saja och Anna, sedan bio, Harry Potter 7 del 1, med Anna och troligen Viktoria, och sedan en liten utgång med Anna och Katrina, kanske Viktoria.

På söndag, om vädret tillåter, är det skridskoåkning med Linn i Mariebergsskogen.

Spexig helg eller spexig helg?



Ingen tar lika bra bilder som min mobil.
Jag och Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback