sista kvällen i igloon

Jag är trött. Men ska ta tag i kvällsmat nu. Baka scones.

Men på tal om något helt annat. Idag fick jag mina lägenhetsnycklar! Jag har härjat lite i den nya lägenheten. Plockat in lite kläder i min garderob som är ungefär lika stort som mitt nuvarade köhall (kök+hall). Jäkligt spexigt. Imorgon kommer familjen och hjälper mig.

Nu blir det alltså att dona inför sista natten i Igloon. Det har varit fina 9 månader som jag har delat med Igloon. Vissa varma, vissa kalla. Några fester, några filmkvällar. Abnormt stort badrum. Sova i bäddsoffa.
Nu är det slut med det.
Nu blir det litet badrum. Ett riktigt kök. Balkong. Stor garderob. SÄNG!
Detta blir nog bra. Detta blir nog riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Största badrummet ever! Men ny lägens de gillar vi och OS guld i curling

2010-02-27 @ 03:18:09
Postat av: angelica

haha ja, mitt badrum är inte speciellt stort, men jag äverlever :P

Såg du hela curlingen? Imponerad!

Jag fuskade och läste tidningen och kollade på sporten nu idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback