the lights of a car go by in a stream Seems like I stand pretty much unseen But I open my eyes and beams Come out

Idag var det en kort, och då menar jag kort, föreläsning. Hem och sen väntade en sväng på stan med Frida. Jag skulle ha lite festliga kläder, kom hem med två hoodies, nåja, tröjor är aldrig fel. Sedan väntade även ett mycket fint armband på mig i brevlådan. Sånt gör mig glad. Sen ringde chefen, blir ett oplanerat arbetspass ikväll, men inte mellan 16-21 som vanligt, utan mellan 17-21, undra varför, nåja de lär märkas. Blir alltså inget gym idag, det blev flyttat till imorgon istället. Skönt sätt att börja dagen på.



Som jag har längtat efter ett Humanity-armband.
Den invigs idag tillsammans med en
av de nya tröjorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback