mama i'm coming home

Har fortfarande ont i halsen och huvudet, näsan är lite snuvig.
Summa summarum; jag åker
hem.

Idag fick jag även min nya lilla lila leksak. En ny Ipod. Min andra silvriga Ipod, a.k.a. Ippe, har varit helt underbar i dessa år vi har spenderat tillsammans. Men nu är det dags för pension för honom. Han vill inte riktigt ta emot allt jag vill att han skulle ha. Så jag gjorde en upgrade. Ska inviga den nya (smeknamn kommer) under resan hem.

Längtar hem. Har inte varit där på över en månad, vilket också betyder att jag inte har ätit kokt potatis på lika lång tid. Inte konstigt att jag är sjuk egentligen...

Nej nu ska jag packa ihop det sista, slänga i mig lite mat och sedan sätta mig på tåget och åka mot Dalsland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback