relax, take it easy

Denna vecka har börjat. Och en del av mig gillar det inte alls medan en annan del av mig ÄSLKAR det.

Har skickat in essän. Har en paus i min läsning om Communcative power and current media developments, en text som ska presenteras på onsdag. Så idag är det föreläsning, sen grupparbete.

Imorgon är det säkert plugg och gruppgrejs inför presentationen. Jag hoppas också att mit huvud och min hals är mina vänner igen, så vi kan, tillsammans, gå och träna fotboll.

Onsdag är det presentation och jobb

Sen är det ÄNTLIGEN torsdag.
Halv 11 går tåget mot Stockholm. Härja där lite under dagen tills det blir dags att bege sig mot Globen Annex och se MIKA. Eftersom vårt tåg inte går fören 6:15 på fredagen, blir det att undersöka Stockholms nattliv.

Fredag kommer bestå av att sova och jobba.

Lördag plugga inför opposition
Söndag likaså, men även fotbollsmatch(!).


Nu känner jag att intressesmurfarna hoppar högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback