Release The Stars

Idag hade jag några saker som jag skulle göra. Som tvätta till exempel. Men inget vatten i Karlstad. Får se om de finns någon passande tid imorgon, annars får jag lite lagom panik. Rena kläder är slut. Men å andra sidan. Rena kläder är ju överskattat (det är en regel).

Jag skulle även ha fixat klart alla bilder från Stockholm och lagt upp dem på FB. Men hittade musik på den andra datorn, så har fört över "ny" musik till min nya dator. Så bilderna blir lite sena.

Ikväll var jag bjuden hem till Thea på lite förfest. Jag valde dock att tacka nej då jag är slut i kroppen, förkyld och allmänt trött efter Stockholm och har ju match imorgon, så istället blir det en lugn filmkväll hos Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback