The wound is king and how his whorses turn they make him proud

Fredags var det istället-för-sittning-fest. Och det var inte alls fel. Var hemma hos Elin, Petra och Valerija i deras mansion. 90-tals låtar som avlöste varandra. Tjat och skratt. Sedan var det utgång, jag förlorade min Koriander-oskuld. Lite dans och lite prat på det.

Fin fredag.


Igår var det dags för den andra jobbfesten detta år. Vi kan detta med att festa på mitt jobb. Och det är ju alltid så himla trevligt! Igår var det lite tjat med Erika och Sandra hemma hos mig först innan det var dags att gå bort mot de andra på den riktiga festen. Där var det våghals. Väldigt roligt. Tjat och skratt. Jag var med om en liten incident som resulterade i blod, lite smärta och att jag blev en aning mobbad under kvällen. Men man ska ha krigsskador efter en kväll ute. Sedan var det Ankan som stod på vårt schema. Vägen dit bestod av halka och Balla balla, något som kostade mig en BigMac meny inklusive dipp. Inne på Ankan var det lite shots, lite champagne och mycket dans.

Fin lördag.


Idag vaknade jag med essä-ångest. Satte mig och faktiskt skrev lite, strukturerande upp den. Alltid något. Nu blir det fotbollsträning och helgen, och denna vecka, avslutas på ett underbart sätt. Alice i Underlandet med Ktowns finest.

Fin söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback