Finally robotic beings rule the world

Söndagen efter midsommar 2008 satt jag och Sofia, något bakis, i en stuga på västkusten och zappade mellan tvkanalerna. Vi hittade ett program där två killar sjöng om robotar. Vi fann det väldigt underligt och samtidigt väldigt roligt. Den sommaren blev jag frälst. Det var Flight of the Conchords. Humorn, låtarna, personerna, allt är så bra.
När jag börjde plugga på Uni träffade jag Frida som delade min kärlek till Flight. Vi har sedan dess spenderat x-antal timmar framför tvn/datorn då vi har haft våra Flightmaraton. Man kan inte få nog helt enkelt. Och, om 24 timmar ska vi se dem live. Jag, Frida och Rebecca kommer vara på plats i Stockholm, på Circus rad 4. Och det kommer vara underbart. Jag har nog fortfarande inte förstått att jag faktiskt ska vara i samma rum som dem...men imorgon är det alltså dags.
Så.Jävla.Underbart.


Kommentarer
Postat av: Frida

åh nyp mig! är det sant?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback