you said i'm gay but i'm cool maybe anorexic but look at you you should taste my cupcake it's for you cause mr Sliimy can kill you with some food

Dagen har börjat med regn och frukost. Jag borde plocka iordning, jag borde packa, jag borde skriva på rapporten, jag borde springa ner till affären och handla, jag borde göra mig iordning.
Ja, jag borde göra en hel del, men istället har jag mtv på mute och spelar förra årets sommarfavorit Sliimy.
Sliimy gör så att det känns som om att det är soligt ute. Och det är ju inte fel.
Ska åka mot skola om några timmar, lite pillade på hemsidan står på schemat, sen tar jag helg. Har bjudit in till våffelkalas hos mig ikväll, har verkligen inte råd att festa till det, då fungerar ju våffelkalas utmärkt anser jag.

Och imorgon blir jag hela 22 år gammal. Var tänkt att dagen skulle spenderas i Gbg med en massa mat och svettiga löpare, men pga omständigheter så blir det inte så, blir istället en lugn och fin födelsedag i Billingentown. Inte helt fel det heller. God mat kommer det blir hemma också, blir nog lite sämre med de svettiga löparna dock, men jag tror jag kommer överleva ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback