Save our souls we're splitting atoms Go tell Eve and go tell Adam

Har läst i bibeln sedan min klocka ringde i morse. Jag är trött och hostar ut mina lungor var 5e minut. Att bli sjuk under tentaveckan är väl det bästa. När inte hjärnan längre fokuserar på det som läses, ja då är det dags för en paus.

Funderar på vem fan Lanvin är och lyssnar på Take That's nya album och det är ju helt okej bra måste jag säga, i alla fall de låtar jag än så länge har hört. Kanske ska lägga till den i önskelistan som ska skickas iväg snart.

Ska hoppa in i duschen, laga mat, läsa om reformer och sen drar vi till jobbet.

Ge mig fredag klockan 13:00 nu tack. Och gärna ett G. Även om det känns avlägset. Jävligt avlägset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback