A-Charlie come a-Charlie come A-bubble gum Charlie Burstin' your bubble like a Hubba Bubba nightmare

Idag har det varit full rulle.
Skola mellan 8-12, inte för att jag hängde med speciellt bra, var så seg i huvudet, min bror piggade dock upp mig genom att bomba mig med skämt. Så timmarna gick fort ändå.
Sedan åkte jag ner till stan och lekte fotograf med Sofia och sedan begav jag mig ut på en shoppingtur, blev ett par skor och en tröja. Jag blev nöjd. Och sen avslutades dagen med jobb. Och som vi jobbade. Var bara jag och Anna vid vårt bord idag, så vi hade att göra.

Nu har jag packat klart inför min tripp till Stockholm, har diskat och klippt av lite hår runt örat, passade även på att klippa mig i örat, varför inte liksom, när man ändå är där och klipper.

Nu ser jag på Mighty Boosh. Har hamnat i en Mighty period. Var hemma hos Frida i måndags och såg på filmen Bunny and the bull. Och jag gillade den, menar, jag tänker fortfarande på den och jag gillar filmer som man tänker på efter man sett den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback