And I can't talk in a crowd When I'm alone I'm too loud

Har nu gjort ca 5 frågor av 17. Det går framåt. Jag har dock inte suttit här hela tiden, jag var tvungen att vila lite, mitt huvud är inte min vän just nu. Och snart börjar min tvättid och jag måste tvätta. Inte helt okej.

Allt jag vill är att baka scones och se på Lost. Men jag kan inte baka scones, för att den enda bunke jag äger är full med kyckling/pastasallad. Inte helt okej.

Men jag har bokat biljett till Stockholm. Åker torsdag den 28 oktober och kommer hem måndag 1 november. Missar en föreläsning, men jag sparade sjukt mycket pengar genom att åka på måndagen istället för söndagen och sen får jag ju en extra dag med kusinen och hennes familj, och det är ju inte fel någonstans.

Nu ska jag lägga ner plugget tror jag. Får ändå inget gjort och mitt huvud dunkar.

Bilder från mars när jag var i Stockholm, då tillsammans med Frida & Sanna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback