let's spend the night together

Idag gick jag upp alldeles för tidigt för en lördag, men hade mycket att göra innan vi skulle åka till karlstad 16:10.

Jag gick upp, drog ut på en joggintur, när jag springer, de är då jag hatar att bo i Billingen. Jävla backar. Kom i alla fall ut på en 5,5 km tur. Benen hatar mig, men ja, de får man ta.

Jag hälsade på hos farmor och farfar. Och det var lika trevligt som alltid. Satt där och tjatade en stund innan det var dags att gå hem och packa.

Sen bestämdes det att vi inte ska åka 16:10 utan 17:45 istället. Så fick lite extra timmar på mig att dona. Inte mig emot egentligen. Nu är jag typ klar med allt. Sitter och väntar på mamma och pappa, får se om de hinner komma hem innan jag traskar ner mot bussen.

Men nu blir det alltså Karlstad igen.
Jävla farande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback