någonting som inte fanns förut

Eftersom jag redan är klar för Ankan och inte ska möta upp Sandra förrän (se mamma, jag lär mig) om en halvtimme, tar jag tillfället i akt och skriver lite om torsdag och fredag.

I torsdags var det fest med min studiegrupp, inte hela gruppen, men vi var 5 från min grupp och Julie från en annan grupp. Vi var på Herrhagen och förfestade, och jag hittade till huset helt själv. Gick helt upp och ner på slumpmässiga gator, men jag hittade i alla fall. Det var himla trevligt på förfesten, vi citerade Monty Python, pratade och jag fick spela två hela låtar med Clash. Sedan hamnade vi på ett biljardställe, jag råkade förstöra lite för mitt lag, som bestod av mig och Julie. Så vi vann alltså inte. Men det var trevligt ändå. Sedan hamnade vi på tempel, jag var inte på danshumör så satt och tjatade hela kvällen.. Hur som helst, trevlig kväll!

Igår var det Mamma Mia med Amanda. Det var verkligen hur bra som helst! Hela fredagen var så klart underbar och det faktum att den avslutades med mat på restaurang och musikal var ju pricken på i:et.

Nu hoppas vi på en minst lika trevlig afton som de två senaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback