Now get this London calling yeah I was there too

Igår var det skoj. Vi kom till Karlstad lite försenat, powerwalk hem till min lya, slängde in sakerna och sprang ner mot bussen. Kom hem till Therese och Cissi (de hade en så fin lägenhet!) där det var singstar och spel. Himla skoj. Sen drog vi ner mot stan, jag hamnade på Koriander en sväng, träffade Frida och flera av de nollor som jag var med och nollade förra året, trevligt. Sen drog jag mot Ankan där Emlan och Sofia var. Velade lite och stod lite väl mycket i kö under kvällen, men kom i alla fall in till Ankan så småningom. Där dansade vi till världens bästa Clash.

Sedan var det den obligatoriska nattmaten, jag drog dock hem då, för jag frös benen av mig.

Fick idag höra att de andra inte kom hem från 7 imorse på grund av diverse saker, men allt har löst sig nu i alla fall. Men det var en trevlig afton.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, hängt på stationen och höll Patric sällskap, nu ska jag snart påbörja uppackning och städning och ikväll är det bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback