I see you driving ’round town With the girl I love and I’m like Fuck you

Vilken underlig dag det har varit idag. Den började med att min väska gick sönder när jag hade bibeln i den. Det borde vara förbjudet med böcker som är så tunga att väskor går sönder. Sen kom jag till skolan och träffade studiegruppen, fick då reda på att jag hade läst 4 kapitel för mycket inför tentan, det är ca 130 sidor, det gjorde mig lagom knäckt. Sen frågade Elin mig om jag ville vara hårmodell på hennes skola imorgon, och det är ju aldrig fel, var på morgonen och skulle inte ta så lång tid, så har hela dagen sen på mig att plugga. Och nu har jag precis kommit hem från en joggingtur och nu blir det att läsa hela eftermiddagen. Fick ta del av några anteckningar som gruppen hade skrivit, så har att läsa. Tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback