You may not believe it But I don't believe in miracles anymore And when I think about it I don't believe I ever did for sure

Jag är inte gjord för att gå upp tidigt. Jag är så trött efter att ha gått upp halv 7 TVÅ dagar. Hur fan överlevde jag när jag jobbade?
Det är som Sanna sa, vi är bortskämda. Vi har ju haft sovmorgon mer eller mindre i två år och jag har under de två åren inte heller haft normala jobbtider.

Jag var vaken och pigg när jag kom hem från skolan, drog ut på en joggingtur, blev trött som få, la mig i min säng en sväng (det är aldrig bra att lägga sig när man är trött mitt på dagen), somnade såklart och efter det var hela min dag förstöd. Jag är som i koma. Inte helt okej. Men har i alla fall fått lite tråkiga saker avklarade, såsom räkningar och tandförsäkringar och sånt. Pegnar rullar alltid ut fortare än de kommer in, hur kan det komma sig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm jag vakna pigg och innan klockan ringde, skulle ringa 05.10 och vakna 05.00;)

2010-09-01 @ 21:16:26
Postat av: angelica

galet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback