Another sunny day I met you up in the garden

Skulle tvätt idag, men såg på fotboll tills klockan var efter midnatt. Så sent har jag inte varit vaken på länge. Så jag råkade försova mig, inte med mening alltså. Jag ställde klockan kvart i 7, sen var klockan helt plötsligt 20 över 8...men jag har ju alltid velat provat mammas och pappas nya tvättmaskin.

Nu blir det packa, sen skola, sen jobb.
Skärtorsdagarna var roligare förr, när jag gick på Lövåsskolan. Skärtorsdagen kallades då Jippodagen. Vi åt godis, klädde ut oss, hade tävlingar, kollade på filmer om häxor och påsk och slutade efter halva dagen.

Det var tider det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du har skrivit om Lövåsen och sen har en bild på kyrkogården, för nu är ju faktiskt lövåsen lika död som i graven;) HAHAH

2011-04-21 @ 15:29:17
Postat av: angelica

haha meeee :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback