så kalasbra nu ska vi smurfa

I eftermiddags var jag på stan med Peter. En mycket trevlig Billingsforsbo. Eller ja, nu är han Karlstadbo, men en gång Billingsforsbo alltid Billingsforsbo. Det bara är så. Hur som helst, han är en kär barndomsvän till mig och jag har hållit hans historieböcker gisslan lite längre än planerat, så jag bjöd på fika idag som tack för lånet. Vi satt på en uteserving och pratade på om folk hemifrån, fotboll, skola och sånt. Himla trevligt vill jag lova.

Nu sitter jag i min onepeice och lyssnar på smurfarna. Fick bara ett sånt sug efter att lyssna på smurfarna, oklart  varför. Kanske för att jag känner mig som en smurf när jag har på mig min onepiece? Jag har ohälsosamt många smurfskivor. Men ettan och tvåan är de bästa. Kan fortfarande sjunga med i de flesta låtar. Dessa gick varma hemma i mitt lilla gula barndomsrum vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh Smurfarna är bra!! Jag gillar skiva nr 6 också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback