och helt plötsligt var mormors limpa slut.

Seminariet var segt men även roligt. Hamnade i en trevlig grupp. Vi hann med att prata om bröd, holländska ord, vi pratade svenska, engelska, franska, spanska, finska, holländska och tyska. Vi är internationella. Vi pratade om mobiler och alkohol. Och även lite om ikarosflickan.

Sen fick jag vet att jag kommer bli låstasmoster i maj 2012. Himla fin nyhet! Så kommer bli "moster" två gånger under första halvåret av 2012. Så kul!

Jag är nu galet trött. Skulle storstäda, men det har inte blivit så mycket med det. Och imorgon ringer klockan 7 igen, får se om jag orkar dra mig upp. Gick bra idag, men imorgon vankas gym, inte lika roligt. Men ska verkligen försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback