Bouncy Bouncy

Igår firade jag att jag klarade tentan med lite (läs: mycket) glass och de resterande avsnitten av Sherlock (hur bra?) när jag kände att det började lukta en underlig frän stark doft. Kom utifrån. Tror de var min granne under som hade gjort något, då hennes/hans(?) balkongdörr var öppen, det var lite väl kallt bara för att ha dörren öppen tycker jag.
Jag gjorde då såklart det enda rätta, ringde min kära granne Frida och frågade om jag fick våldgästa henne, och det fick jag. Frida var min räddande ängel igår. Istället för att sitta i en skumt luktande lägenhet, fick jag varm choklad med marshmallow och popcorn, samtidigt som vi såg på Mighty Boosh dokumentären och sedan presenterade Frida mig för Arrested development. Sjukt roligt. Det måste ses mer av. Hade en mycket trevlig spontankväll i en annan del av Haga. Eller det är väl egentligen samma del, lät dock lite roligare att skriva så.

När jag kom hem igen var doften borta. Härligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback