I heard That you're settled down

Jag gillar att börja jobba sent, i alla fall när jag har saker att göra på dagen.

Idag var jag på Bergvik och shoppade loss. Var en lyckad tur skulle jag vilja påstå, hittade allt det som jag behövde. Nu har jag mat i kylskåpet igen, underbar känsla. Det var tvunget att köpa mat, för imorgon kommer mor och bror upp och spenderar natten här hos mig. På lördag ska jag och bror springa Stadsloppet* och mamma ska agera cheerleader. Så inte nog med att jag har köpt en massa mat, jag har även påbörjat storstädning deluxe. Min lägenhet är aldrig så ren som när ett besök av mamma nalkas.


* Det är ingen intern tävling mellan mig och min bror. Ingen alls. Mycket viktigt att poängtera.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha.. Ska nog börja att komma upp oftare till dig =)

2011-06-16 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback