But I don't feel afraid As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise

Var tillbaka på gymmet för första gången på länge idag. Var där och härjade med Anna. Det var lite svettigt sådär.

Var på stan och härjade också, fick reda på hur mycket min tatuering kommer gå på, så nu är det bara att börja spara, men den kommer inte komma på min kropp förrän efter London i alla fall.

Sen hade bästa Hagahallen "kanonpris" på jordgubbar. Så det har jag ätit idag, och ska äta mer ikväll. Och imorgon får jag mormors jordgubbar. Jag älskar jordgubbar.

Snart blir det återigen promenad till jobb. Bättre skor denna gång är en nödvändighet. Och jag måste, återigen, slå ett slag för Ricky Gervais radioshow. Jag hittade 10 avsnitt som jag inte hört innan igår, och plöjde igenom tre under arbetsdagen, varje avsnitt är ca 50 minuter långt. Det är så galet bra. Skrattar så jag gråter.


Kommentarer
Postat av: Anus Bananus

Tack för idag! Scwetty värre men de var de värt ;)

Imorgon blir de sim kl 08! whoooooooooo

2011-06-30 @ 22:44:02
Postat av: Angelica

ja absolut =)

shit va duktig du är då som går upp så tidigt =)

jag är tillbaka om drygt en vecka, då kanske vi kan simma järnet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback