I want you to be crazy cos you're boring baby when you're straight I want you to be crazy cos you're stupid baby when you're sane

Fan. Börjar bli sjuk tror jag. Är galet trött, även fast jag lägger mig tidigare än min mamma och går upp senare än bakfull student, ont i huvud och hals, dricker dock te. Tro't eller ej, det går ner. Tycker fortfarande inte att det smakar överdrivet mycket men det går ner som sagt. Och så är näsan tät. Men det har den ju varit i en månad typ, så är van. Har en saltvattenlösningsprej (eller vad det nu heter), som jag missbrukar. Inte för att det hjälper överdrivet mycket men man kan ju låstas. Och varje gång man tar den känns som det som att jag får kallsup och då tänker jag på Resö. Inte helt fel faktiskt.

Nä, har inte tid, ork eller lust att bli sjuk nu, så ska kurera järnet idag. Te, halstabletter, saltvatten, alvedon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback