you shook me up all night long

Kvällen igår blev annorlunda. Himla trevlig. Men inte riktigt som planerat.

Sofia kom först, vi satt och tjatade och lekte med vanish, sen kom Therese och Sanna och vi satt och tjatade och hade det trevligt, sedan kom även en pojke, Sannas pojke Jonathan, han hade ett gummiband kring fotleden, det tyckte jag var väldigt underhållande. De var här till typ halv 12 innan de fortsatte kvällen i ett dimmigt Karlstad.

Jag gick och la mig, då ringde telefonen och de var mitt Bfors sällskap som var utanför porten. De skulle egentligen ha kommit på förfest, men på grund av lite omvägar så hade de dragit direkt till Glada Ankan, men sen hade de ändå hamnat hemma hos mig. Jag och Hanna var vakna och såg på Big Brother innan de åkte hem till Dalsland vid 2 tiden.

Annorlunda kväll. Men jag hade trevligt. Fint sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback