I'm just a dreamer but i'm hanging on though i am nothing big to offer

Sitter på uni och funderar på vart min kompanjon Sanna har tagit vägen. Och alla andra, är det ingen som tänkt plugga på uni idag? Och med alla andra menar jag såklart mina vänner, är ju folk här, men de känner inte jag.

Är inne på sista veckan som 22 åring. Någonsin. På söndag smäller det. Ska spendera helgen i GBG och i Billingen och i Karlstad. Blir att leva i bilen typ. Fredag till Billingen, lördag till GBG och tillbaka till Billingen. Söndag tillbaka till Karlstad.

Nej om man ska försöka få något gjort nu kanske. Något vettigt. Som att skriva på Cupp. Försöka få tag på Sanna. Om någon har sett henne, hotja gärna till.


Vet inte riktigt vad som hände med munnen.
Hur som, orkar inte posera vant i biblan.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag blev kidnappad av ett gäng dvärgar!



eller så är min telefon dum i huvudet och stänger av sig när den har batteri.



:(

2011-05-16 @ 10:44:12
Postat av: Angelica

du är en sjusovare! kvarsittning på den!



men nu har jag ju iaf fått tag i dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback