Roll out the map and mark it with a pin

Har precis beställt en ny telefon. Blev en sådan som i förgående inlägg. I'm well happy.
Får ett nytt nummer också. Inte lika glad över det, då jag verkligen gillar mitt mobilnummer. Nåväl. Detta nummer kommer i alla fall stå i mitt namn och inte i min pappas. Är ju trots allt 22 år. Kanske verkar lite underligt att köpa en mobil när jag köp-stopp. Men månadskonstnaden kommer bli ungefär densamma som jag har nu. Så du kan vara lugn mamma.

Och ja Sofia, jag har väl blivit en sony tjej kanske, men det är mycket tack vare den underbara reklamen, nokia gör helt enkelt inte lika bra reklamer. Nu hoppas jag innerligt att mobilen är bra med.

Det är min födelsedagspresent till mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Sv: Då är det ju menat att jag ska göra mål idag. Det bara är så ju! :D

Postat av: Anonym

Va fan tack vare reklamen, du menar väl ändå tack vare mig din vän som alltid i ur och skur ägt en sony som påverkat dig så mycket att du vill ha en själv...

2011-05-19 @ 20:53:43
Postat av: Sofia

Varför inte flytta nummret då så du får behålla de?

mjauu.. snygg telefon också :)

2011-05-19 @ 21:49:43
URL: http://kickbackwithapuzzle.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kan få två kommentarer nu för blogg.se är inte helt 100 ibland.. iaf varför flyttar du inte nummret så du får behålla de gamla? snygg phån också :) avundsjuk

2011-05-19 @ 21:52:19
URL: http://kickbackwithapuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback