Why do you always doubt that there can be a better way

De chips jag vräkt under kvällen var nya. Och jag är en sucker för nya produkter. Eller ja, denna var väl inte överdrivet ny, smaken var faktiskt sourcreme and onion. Men förpackningen var ny. Sånt gillar jag. Och chipsen var faktiskt räfflade på ena sidan och släta på den andra. Bara det gör det ju värt att köpa dem. Sen var det bara 50% fett. Eller om det var 50% mindre fett. Minns inte riktigt. Men jag kände mig nyttig när jag köpte dem.

Men de var goda. Extra krispiga också. Sånt gillas. Men nu har jag ont i magen. Har inte ens ätit hälften. Hörde jag frukost?

(jag tycker eurovision är så bra att jag skriver ett helt inlägg om chips)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback