det gäller att vara flexibel.

Denna helg blir inte riktigt som tänkt.

Först var det meningen att jag skulle hänga i Karlstad, jobba ikväll och sen göra vad som än faller mig in. Sen blev det prat på att jag kanske skulle kunna följa med till Stockholm, så jag gav mitt jobbpass till Paulina. Sen blev det så att jag inte kunde följa med till Stockholm, jag tänkte att jag kan åka hemåt istället då. Men sen kom jag på att Paulina inte ska behöva jobba mitt pass när jag egentligen inte måste vara ledig. Så jag frågade om hon ville vara ledig eller jobba, hon sa att jag kunde få mitt pass igen. Så nu blir det en helg i Karlstad ändå.

En helg som kommer att innehålla träning, fest och film. Låter som en bra helg om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Anna

FILM!! gilla :D

2011-11-11 @ 11:26:18
Postat av: Angelica

Jaaa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback