imorgon faller lockarna och det är inte en dag för sent.

Idag var jag på jakt efter en löparjacka. Jag var beredd med att betala upp till 700 kr för en jacka, om jag nu skulle hitta någon jag blev kär i. Hittade en som verkade himla bra, kostade 599, rena fyndet. Sen tillkom 20% rabatt och sen upptäckte jag ett litet obetydligt hål i jackans ena ficka (Ett litet hål som världens bästa mamma i ett naffs kan sy igen). Detta lilla hål gav mig ytterligare 150 kr i rabatt. Så jag fick min fina lila jacka för 350 kr! Well happy. Och det innebär att jag har råd att klippa mig denna månad! Vilken glädje. Så imorgon faller burret. För första gången sedan augusti. Det är lycka det.

Och min nya jacka är underbar. Var ute och sprang förut och det gick himla bra. Måste berott på jackan helt enkelt.


Tvingade Sofia att posera vant med min jacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback