och så tar vi lite text om halloween också.

Hade det väldigt trevligt igår. God mat och trevligt sällskap. Goda drinkar och roliga lekar. Vad mer behövs liksom. Jag svettades i min peruk (som jag förövrigt tuggade på, hur orkar alla långhåriga personer? Nä, det får förbli kort för min del helt enkelt) och mina vingar föll av en sväng, så jag blev en fallen ängel på riktigt. Alla var utklädda och riktigt snygga också, vilket så klart är himla roligt.

En annan sak som hände som jag tyckte var himla underhållande. Precis när alla började anlända så stod vi ute på altanen och då kom även Katarina. En person som jag har känt i sisådär 2 år nu. Hon kommer emot mig och sträcker fram handen och säger: "Hej, jag heter Katarina. Jag tror inte att vi har träffats förr". Visst hade vi inte setts på ca 2 månader, men ändå. Hon skyllde på "motljus" och att jag hade på mig en "stor peruk". Men roligt var det i alla fall.


Katarina var Alice i Underlandet och jag en ängel, även om jag mest såg emo ut.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahaha det VAR motljus :D Det var verkligen kul att ses igen!

Postat av: Angelica

haha, börjar fortfarande skratta när jag tänker på det =) det var jättekul! :)

2011-10-31 @ 12:21:40
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback