tiden i stockholm går galet snabbt.

Har precis skickat iväg en ansökan om sommarjobb på hemfronten. Ska även ta tag i att söka kommunikationsjobb också.

Min plan för framtiden är lite vag i och med att jag inte har något jobb what so ever. Och därmed ingen inkomst och därmed blir jag något begränsad i vad jag kan göra. Men planen är att flytta hem till mor o far. Söka minst ett jobb om dagen, träna som en dåre, gå ner de där sista kilona tills jag når min målvikt, spela fotboll med DLIK, hänga med vänner och familj. Sen om jag skulle få tag i ett sommarjobb, jobba på sommaren, hänga på Resö. Och sen till hösten, om jag fortfarande är arbetslös, bege mig ut på äventyr (förutsatt att jag haft sommarjobb).

Får se hur det blir. Jag är en person som tycker om att ha planer helt enkelt. Även om det är skönt att inte veta vad som kommer att hända. Men jag vill ha lite planer i alla fall. Måste ha det, har snart gjort halva tiden i Stockholm och det har gått galet fort vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: SA

vilket jobb sökte du:)

2012-02-13 @ 10:57:49
Postat av: Angelica

Ett på systembolaget :) ska börja söka fler sommarjobb ni i veckan, bl.a. ditt tips :)

2012-02-13 @ 11:53:14
Postat av: Anonym

Häftigt:) Får man köpa nedsatt pris om man handlar av dig då?

2012-02-13 @ 14:36:20
Postat av: Angelica

haha, det vore något ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback