en helt vanlig torsdag.

Jag har mött kritik angående min blogg. Så imorgon kommer ett inlägg tillägnat Fipi.

Idag har det hänt saker, fullt upp. Copy-paste har varit mina bästa vänner idag. Jag har påbörjat det större projekt jag ska hålla på med under några veckor. Ringa runt till Sveriges alla kommuner och rekrytera dem inför Earth Hour. Det är lättare sagt än gjort vill jag lova.

Sen har det börjar ringa människor angående min lya. Min fina lilla lya. Vill inte bli av med den, men är illa tvungen. Kan inte visa dem lyan, så har mailat bilder som en tok under kvällen.

Sen drog jag och Victor ut på en joggingtur. Han sa innan vi drog iväg: "jag är så dåligt tränad, bara så du vet" och efter det låg jag efter honom ca 4 meter hela turen. Dåligt tränad my ass heller. Tss, han är en skojare.


Kommentarer
Postat av: sofia

Himla kul att läsa hur det går för dig. Hoppas ringandet till kommunerna går bra sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback