på allmän begäran.

En god vän till mig klagade över att det var för lite Earth Hour i min blogg. Blir nog lätt så med tanke på att jag spenderar hela dagarna att tänka och jobba med det. Men för alla som undrar vad jag har bidragit med till Earth Hour kan ni läsa en artikel som jag har skrivit här (och så lär ni er om Earth Hour runt om i världen). Och sen kommer jag härja på detta i form av värdinna och visa till platser och sånt.

Och våra annonser börjar synas lite överallt nu. McDonalds till exempel.

Mycket av det vi jobbar med just nu är fortfarande hemligt. Så mer får ni inte veta för tillfället. Men den som väntar på något gott...hehe.


Kommentarer
Postat av: SA

Tack, nu är jag informerad!:) Spännande!

2012-03-06 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback